12 Oktober 2009

lelaki-perempuan

kaitan hubungan ini amat istimewa.
saya tidak pernah mencubainya.
saya ingin tapi takdir belum sampai.
saya tidak akan menolak dan melepaskannya lagi jika tadbir sampai.
kerana saya telah banyak membazirkan masa remaja saya.

saya akan menghargai setiap peluang di hadapan saya.
adakah saya gila-gila dengannya?
saya rasa tidak!
cuma tenaga dalaman saya menolak saya ke arah mencari teman hidup-teman wanita.
saya pernah mengelakkan situasi tersebut,tapi nafsu saya menolak saya ke arah kemantangan.

saya akan menerima kenyataan tersebut kerana ini merupakan salah satu ciri-ciri kemantangan dan tumbesaran.
kalau saya menolaknya lagi,saya tidak akan tumbuh besar.
sebaliknya saya akan ketinggalan di belakang kemantangan.

saya rasa diri saya telah tumbuh setelah tinggal seorangan di melaka.
ini yang menggembira saya.
banyak pengalaman baru perlu saya terokai lagi-terutamanya hubungan antara lelaki dengan perempuan.
pastinya banyak nikmat dan sengsara di dalamnya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan