20 Mac 2009

ideologi yang diperkenalkan oleh kawan saya!!!-bahagian 2

pada bahagian 2,saya telah mendapat sedikit fahaman mengenai makna hidup daripada kawan saya.
  • memerlukan pemikiran yang mampu membezakan fahaman yang berunsur positif dan negatik.
  • mengamalkan kasih sayang dalam kehidupan harian.
  • perbuatan yang baik adalah hasil daripada pemikiran yang berunsur positif.

kawan saya menegaskan asas bagi alam universal ialah kebendaan.

selepas kewujudan kebendaan barulah lahirnya fikiran.

kalau tiada kebendaan,pastilah fikiran tidak akan wujud.

selain itu kawan saya juga hanya percaya terhadap hukum alam dan bukanya kewujudan pencipta atau tuhan yang mampu berfikir dan berkuasa tinggi.

adakah kamu semua bersetuju dengan ideologi yang dinyatakan?

berilah komen anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan