19 Jun 2009

tinggal dua hari untuk masa blogging!

dua hari kemudian,adik saya akan bertolak ke miri untuk meneruskan pelajaraan dan latihan sebagai guru pelatih.
pada 21 jun,dia akan bertolak pada waktu pagi.
jadi,saya menggunakan masa yang tinggal dengan blogging.
hingga masa kini,saya belum mengetahui bila dia akan kembali.
ramalan saya ialah cuti persekolahan yang akan datang ataupun masa hari raya.

blog saya merupakan ruang memerhati keadaan politik,mengkaji falsafah eksistensialis,memahami stail hidup saya,kejadian tempatan di sibu dan sarawak,memperoleh ajaran buddha dan kristian,mementingkan kebebasan yang ada bantasannya dan 'free thinking'.
harap-harap anda menyukai laman blog saya.
tinggalkan komen anda dan bacalah karangan blog saya jika anda ada masa lapang untuk berbuat demikian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan